Tip: 💥 Letný výpredaj (viac ako 220 produktov) - využi skvelé zľavy 😉

Výmena / vrátenie / reklamácia

Výmena tovaru

Občas sa stane, že Vám napríklad nesadne veľkosť alebo strih tovaru, ktorý ste si objednali. V takom prípade Vám môžeme tovar do 14 dní jednoducho vymeniť. Veľkosť tovaru si teda po prevzatí doma odskúšajte, ponechajte na ňom štítky a ak Vám nesadne, tu je postup...

  1. KROK:
    Odporúčame vypísať formulár, ktorý Vám prišiel spolu s tovarom (prípadne si ho viete stiahnuť a vytlačiť tu: Formulár pre výmenu tovaru), aby sme vedeli, o akú objednávku sa jedná a aký tovar chcete vymeniť
  2. KROK:
    Tovar musí byť v pôvodnom stave - nenosený, nepoškodený, riadne zabalený. Takýto tovar nám je potrebné vo vlastnej réžii doručiť - akýmkoľvek spôsobom.
    Tu sú všetky možnosti, vrátane príslušných adries:
    • Slovenská pošta:
      • ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
      • ak posielate ako doporučený list: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Packetou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
      Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
      Identifikátor pobočky výdajného miesta Packety, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Ajoss, Centrum 8, Považská Bystrica
      Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu Packety: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku"

    • Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
  3. KROK:
    Následne tovar preberieme, skontrolujeme a budeme Vás informovať, či Vami požadovaný tovar na výmenu máme skladom. Pokiaľ nie, dohodneme sa, či počkáte, kým ho naskladníme alebo Vám vrátime peniaze za tovar.
  4. KROK:
    Pokiaľ tovar máme skladom, zašleme Vám ho. Čo sa týka prepravných nákladov:
    - Vy platíte za odoslanie tovaru k nám
    - my platíme za odoslanie tovaru k Vám
    UPOZORNENIE:
    - Ak Vás zaujíma, kde sa nachádza zásielka, ktorú nám posielate, odporúčame Vám odložiť si podacie číslo zásielky, ktorú nám Vy posielate - cez toto číslo si viete následne na stránkach prepravcu zásielku sledovať (aj Sl. pošta, aj prepravné spoločnosti sú povinné Vám toto číslo na potvrdenke dať).
    - My zákazníkov informujeme o vybavení/spracovaní Vašej požiadavky, nie o pohyboch zásielky (teda o tom, či už nám bola doručená alebo nie)

Reklamácia tovaru

Pokiaľ má tovar nejakú výrobnú vadu, môžete ho reklamovať. Tu je postup...

  1. KROK:
    • Prečítajte si bod Záruky a reklamácie v našich Obchodných podmienkach.
    • Ak spĺňate podmienky pre reklamáciu, odporúčame Vám informovať nás o nej mailom: armytex@armytex.sk
  2. KROK:
    Spolu s tovarom alebo do mailu nám pošlite tento reklamačný formulár: Reklamačný formulár
  3. KROK:
    Tovar najprv očistite, aby nebol špinavý a vo Vašej réžii nám ho doručte na:
    • Slovenská pošta:
      • ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
      • ak posielate ako doporučený list 1.triedy: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Packetou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
      Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
      Identifikátor pobočky výdajného miesta Packety, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Ajoss, Centrum 8, Považská Bystrica
      Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu Packety: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku"

    • Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
  4. KROK:
    Následne tovar preberieme, reklamáciu do 30 dní spracujeme. O priebehu vybavovania reklamácie a výsledku jej vybavenia Vás budeme kontaktovať.
    UPOZORNENIE:
    - Ak Vás zaujíma, kde sa nachádza zásielka, ktorú nám posielate, odporúčame Vám odložiť si podacie číslo zásielky, ktorú nám Vy posielate - cez toto číslo si viete následne na stránkach prepravcu zásielku sledovať (aj Sl. pošta, aj prepravné spoločnosti sú povinné Vám toto číslo na potvrdenke dať).
    - My zákazníkov informujeme o vybavení/spracovaní Vašej požiadavky, nie o pohyboch zásielky (teda o tom, či už nám bola doručená alebo nie)

Vrátenie tovaru do 14 dní

Upozornenie: vrátenie tovaru do 14 dní je podľa zákona možné len pri nákupe na diaľku (teda prostredníctvom nášho eshopu), teda nie, keď si tovar zakúpite v kamennej predajni, kde máte možnosť pozrieť si ho a odskúšať si ho.

Pokiaľ ste si tovar prevzali, prezreli, prípadne odskúšali strih, či veľkosť a nevyhovuje Vám, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť. Tovar však nemôže byť používaný, musí byť v pôvodnom stave (nenosený, neopratý a obsahovať pôvodné štítky), vhodný na ďalší predaj ďalšiemu zákazníkovi. Tu je postup...

  1. KROK:
    Odporúčame Vám informovať nás o vrátení tovaru mailom: armytex@armytex.sk
  2. KROK:
    Spolu s balíkom nám pošlite tento formulár. Najmä IBAN vypisujte čitateľne (alebo nám ho pošlite do mailu): Formulár pre vrátenie tovaru
  3. KROK: Pokiaľ sa na Vašu objednávku vzťahoval aj darček (nejaký produkt ktorý ste dostali zadarmo k objednávke - uvedený aj na faktúre), pri vrátení objednávky musíte vrátiť aj tento produkt (teda kompletnú objednávku)
  4. KROK:
    Tovar musí byť v pôvodnom stave - nenosený, nepoškodený, riadne zabalený a obsahovať pôvodné štítky. Takýto tovar nám môžete vo vlastnej réžii doručiť na:
    • Slovenská pošta:
      • ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
      • ak posielate ako doporučený list 1.triedy: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Packetou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
      Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
      Identifikátor pobočky výdajného miesta Packety, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Ajoss, Centrum 8, Považská Bystrica
      Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu Packety: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku"
    • Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
  5. KROK:
    Následne tovar preberieme, skontrolujeme a ak spĺňa podmienky, vrátime Vám peniaze na Váš IBAN a to najneskôr do 14. kalendárnych dní od doručenia tovaru prepravcom od Vás k nám
    UPOZORNENIE:
    - Ak Vás zaujíma, kde sa nachádza zásielka, ktorú nám posielate, odporúčame Vám odložiť si podacie číslo zásielky, ktorú nám Vy posielate - cez toto číslo si viete následne na stránkach prepravcu zásielku sledovať (aj Sl. pošta, aj prepravné spoločnosti sú povinné Vám toto číslo na potvrdenke dať).
    - My zákazníkov informujeme o vybavení/spracovaní Vašej požiadavky, nie o pohyboch zásielky (teda o tom, či už nám bola doručená alebo nie)

    Ďalšie upozornenia:
    - pokiaľ tovar nespĺňa podmienky a je nosený alebo je po termíne, bude Vám odoslaný naspäť a peniaze Vám vrátené nebudú
    - tovar neposielajte na dobierku, suma bude vrátená na IBAN alebo poštovou poukážkou, viď. VOP
    - pri vrátení tovaru nám je potrebné tovar doručiť na vlastné náklady (t.j. za prepravu od Vás k nám platíte Vy)

Prihláste sa do nášho mailinglistu

a zároveň vám neujde žiadna zľava ani novinka