TIP: Pozrite si naše aktuálne ZĽAVY

Výmena / vrátenie / reklamácia

Tu je krátke zhrnutie podmienok a postupu pri výmene, či reklamácii tovaru. Kompletné podmienky sú uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach.

Výmena tovaru

Občas sa stane, že Vám napríklad nesadne veľkosť alebo strih tovaru, ktorý ste si objednali. V takom prípade Vám môžeme tovar do 14 dní jednoducho vymeniť. Veľkosť tovaru si teda po prevzatí doma odskúšajte, ponechajte na ňom štítky a ak Vám nesadne, tu je postup...

  1. KROK:
    Odporúčame vypísať formulár, ktorý Vám prišiel spolu s tovarom (prípadne si ho viete stiahnuť a vytlačiť tu: Formulár pre výmenu tovaru), aby sme vedeli, o akú objednávku sa jedná a aký tovar chcete vymeniť
  2. KROK:
    Tovar musí byť v pôvodnom stave - nenosený, nepoškodený, riadne zabalený. Takýto tovar nám je potrebné vo vlastnej réžii doručiť - akýmkoľvek spôsobom.
    Tu sú všetky možnosti, vrátane príslušných adries:
    • Slovenská pošta:
      • ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
      • ak posielate ako doporučený list: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Zásielkovňou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
      Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
      Identifikátor pobočky výdajného miesta zásielkovne, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Grasshoper, Centrum 8, Považská Bystrica
      Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu zásielkovne: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku"

    • Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
  3. KROK:
    Následne tovar preberieme, skontrolujeme a budeme Vás informovať, či Vami požadovaný tovar na výmenu máme skladom. Pokiaľ nie, dohodneme sa, či počkáte, kým ho naskladníme alebo Vám vrátime peniaze za tovar.
  4. KROK:
    Pokiaľ tovar máme skladom, zašleme Vám ho. Čo sa týka prepravných nákladov:
    - Vy platíte za odoslanie tovaru k nám
    - my platíme za odoslanie tovaru k Vám

Reklamácia tovaru

Pokiaľ má tovar nejakú výrobnú vadu, môžete ho reklamovať. Tu je postup...

  1. KROK:
    • Prečítajte si bod Záruky a reklamácie v našich Obchodných podmienkach.
    • Ak spĺňate podmienky pre reklamáciu, odporúčame Vám informovať nás o nej mailom: armytex@armytex.sk
  2. KROK:
    Spolu s tovarom alebo do mailu nám pošlite tento reklamačný formulár: Reklamačný formulár
  3. KROK:
    Tovar najprv očistite, aby nebol špinavý a vo Vašej réžii nám ho doručte na:
    • Slovenská pošta:
      • ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
      • ak posielate ako doporučený list 1.triedy: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Zásielkovňou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
      Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
      Identifikátor pobočky výdajného miesta zásielkovne, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Grasshoper, Centrum 8, Považská Bystrica
      Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu zásielkovne: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku"

    • Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
  4. KROK:
    Následne tovar preberieme, reklamáciu do 30 dní spracujeme. O priebehu vybavovania reklamácie a výsledku jej vybavenia Vás budeme kontaktovať.

Vrátenie tovaru do 14 dní

Upozornenie: vrátenie tovaru do 14 dní je podľa zákona možné len pri nákupe na diaľku (teda prostredníctvom nášho eshopu), teda nie, keď si tovar zakúpite v kamennej predajni, kde máte možnosť pozrieť si ho a odskúšať si ho.

Pokiaľ ste si tovar prevzali, prezreli, prípadne odskúšali strih, či veľkosť a nevyhovuje Vám, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť. Tovar však nemôže byť používaný, musí byť v pôvodnom stave (nenosený, neopratý a obsahovať pôvodné štítky), vhodný na ďalší predaj ďalšiemu zákazníkovi. Tu je postup...

  1. KROK:
    Odporúčame Vám informovať nás o vrátení tovaru mailom: armytex@armytex.sk
  2. KROK:
    Spolu s balíkom nám pošlite tento formulár. Najmä IBAN vypisujte čitateľne (alebo nám ho pošlite do mailu): Formulár pre vrátenie tovaru
  3. KROK:
    Tovar musí byť v pôvodnom stave - nenosený, nepoškodený, riadne zabalený a obsahovať pôvodné štítky. Takýto tovar nám môžete vo vlastnej réžii doručiť na:
    • Slovenská pošta:
      • ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
      • ak posielate ako doporučený list 1.triedy: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Zásielkovňou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
      Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
      Identifikátor pobočky výdajného miesta zásielkovne, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Grasshoper, Centrum 8, Považská Bystrica
      Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu zásielkovne: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku"

    • Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
  4. KROK:
    Následne tovar preberieme, skontrolujeme a ak spĺňa podmienky, vrátime Vám peniaze na Váš IBAN a to najneskôr do 14. kalendárnych dní.

    Upozornenia:
    - pokiaľ tovar nespĺňa podmienky a je nosený alebo je po termíne, bude Vám odoslaný naspäť a peniaze Vám vrátené nebudú
    - tovar neposielajte na dobierku, suma bude vrátená na IBAN alebo poštovou poukážkou, viď. VOP
    - pri vrátení tovaru nám je potrebné tovar doručiť na vlastné náklady (t.j. za prepravu od Vás k nám platíte Vy)

Získajte 6% zľavový kód na 1 nákup

a zároveň vám neujde žiadna zľava ani novinka