💥 Nový model: Opasok Slovenský znak s kovovou prackou 👍 Len 9,90€ ❗️

Všeobecné obchodné podmienky

  1. VŠEOBECNÉ PODMIENKY

    1.1 Predávajúcim je firma ARMYTEX s.r.o., SNP 1462/88, Považská Bystrica, 01701, ktorá je zapísaná v OR, Okresný súd Trenčín, číslo vložky 42454/R, IČO: 54 033 683, DIČ: 212 156 68 10, IČ DPH: SK212 156 68 10, tel. kontakt: +421 918 966 026, email: armytex@armytex.sk (ďalej len predávajúci).
    1.2 Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s úmyslom kúpy tovaru, ktorý predávajúci ponúka.
    1.3 Kupujúcim je aj každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá akýmkoľvek spôsobom kontaktuje predávajúceho s požiadavkou, aby jej predávajúci zaobstaral tovar, ktorý nemá zaradený v ponuke, s úmyslom kúpy tohto tovaru.
    1.4 Používaním web-stránok internetového obchodu predávajúceho a potvrdením objednávky dáva kupujúci súhlas s tým, že sa oboznámil s týmito Obchodnými podmienkami.
    1.5 Tieto Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.
    1.6 Kupujúcim sa v zmysle týchto obchodných podmienok rozumie spotrebiteľ
  2. OBJEDNÁVANIE

    2.1 Tovar môže kupujúci objednávať nasledovne:
    - prostredníctvom nákupného košíka na web-stránkach predávajúceho
    - v nákupnom košíku sú povinné údaje: mailová adresa, mobilné tel. číslo, meno, priezvisko, ulica a číslo domu, mesto, PSČ (bez týchto údajov nie je možné vybaviť objednávku)
    2.2 Odoslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť sumu objednávky.
    2.3 Po odoslaní objednávky kupujúcim príde automaticky vygenerovaný mail od predávajúceho kupujúcemu so zoznamom objednaných vecí a sumou.
    2.4 Predávajúci sa zaväzuje, že v prípade, že ak niektorý kupujúcim objednaný produkt nie je skladom, bude kupujúceho o takejto situácii informovať najneskôr do 2 prac. dní. V prípade, že všetok tovar je skladom, predávajúci kupujúcemu objednaný tovar odošle bez zbytočného odkladu, pokiaľ možno, už v nasledujúci pracovný deň po prijatí objednávky, najneskôr však do 2. pracovných dní.
    2.5 Predávajúci sa zaväzuje dodať správny druh a množstvo tovaru v dohodnutej cene podľa objednávky (fotky produktov môžu do určitej miery skreslovať odtiene farieb a pri originál armádnom tovare, ktorý má predávajúci v ponuke (tento tovar je v popise označený ako originál armádny) je treba rátať s tým, že odtiene farby a podobné drobnosti sa môžu pri jednotlivých kusoch mierne líšiť v závislosti od rokov výroby atď.)
    2.6 Zrušenie (storno) objednávky je zo strany kupujúceho možné do doby, kým nedostane mailom alebo telefonicky oznámenie o tom, že ním objednaný tovar bol odoslaný. Kupujúci môže stornovať objednávku prostredníctvom mailu (armytex@armytex.sk). Po overení splnenia podmienok zrušenia objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu storno objednávky mailom. V prípade, že bola suma za objednaný tovar už uhradená prevodom na účet, predávajúci zašle peniaze späť na bankový účet kupujúceho, alebo ich vráti iným spôsobom, na ktorom sa spolu s kupujúcim dohodli.
    2.7 Predávajúci má právo zrušiť objednávku v prípade, keď nie je možno zabezpečiť objednaný tovar. V takomto prípade kupujúcemu navrhne iný, podobný tovar alebo kupujúceho oboznámi s tým, že objednávka bola stornovaná. V prípade, že suma za tovar už bola kupujúcim uhradená, predávajúci ju vráti kupujúcemu.
    Predávajúci má právo zrušiť objednávku tiež v prípade, ak sa nemôže skontaktovať s kupujúcim (chybne uvedené alebo neuvedené kontaktné údaje, nedostupnosť, atď.).
    Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávky od kupujúcich, s ktorými má zlé obchodné skúsenosti, tzn., že v minulosti neprevzali zásielku, ich vrátenia tovaru a reklamácie sú neúmerné a ich nákupy vykazujú špekulatívny charakter.
    2.8 Kupujúci je povinný sumu objednávky zaplatiť pri doručení alebo v prípade platby vopred zaplatiť vopred na účet predávajúceho.
  3. CENY

    3.1 Predávajúci je platcom DPH.
    3.2 K základnej cene objednávky je pripočítaná cena za dopravu a platbu podľa toho, aký spôsob doručenia a platby si kupujúci vyberie. Cena dopravy je vždy vypočítaná priamo v vo virtuálnom nákupnom košíku a je viditeľná ešte pred záväzným odoslaním objednávky. Aktuálna sadzba je uvedená aj v sekcii doprava na našom webe. Ceny prepravy sú rozpísané aj v bode 6.2 týchto Obchodných podmienok.
    3.3 Ceny, ktoré vidíte v katalógu produktov (sortiment na našom eshope www.armytex.sk) sú platné len pre internetové nákupy. Ceny v našej predajni sa môžu líšiť.
  4. PLATBY

    4.1 Platiť za tovar môže kupujúci:
    a) dobierkou,
    b) vopred prevodom na účet predávajúceho na základe mailu, v ktorom sú uvedené platobné údaje (suma, IBAN a VS), ktorý odošle predávajúci kupujúcemu.
    Túto platbu môže kupujúci vykonať:
    - Prevodným príkazom zo svojho účtu,
    - priamym vkladom hotovosti na účet predávajúceho
    Kupujúci je povinný pri platbe vopred na účet uviesť variabilný symbol, ktorý nájde v platobných údajoch
    c) platobnou kartou online - na tento spôsob platby využíva predávajúci bezpečné riešenie, platobnú bránu Besteron, od spoločnosti Pay Soultions a.s. (Visa, Mastercard, Maestro)
    4.2 Platba je možná iba v EUR
    4.3 Daňový doklad (faktúru) posiela predávajúci kupujúcemu vždy fyzicky spolu s tovarom.
    4.4 Do zahraničia zasielame tovar len po úhrade vopred na náš účet

  5. DODACIE PODMIENKY

    5.1 Dodacia lehota na tovar v ponuke predávajúceho je do 2 prac. dní od odoslania objednávky predávajúcim kupujúcemu (táto doba sa môže predĺžiť v prípade, že prepravná spoločnosť zlyhá z technických dôvodov. Takúto situáciu predávajúci nedokáže žiadno ovplyvniť). Doba odoslania predávajúcim je do 2 dní od prijatia objednávky). Doba dodania sa môže predĺžiť ak predávajúci niektorý tovar z objednávky kupujúceho nemá skladom. O takejto situácii bude predávajúci kupujúceho informovať mailom do 2 prac. dní od prijatia objednávky. Predávajúci bude kupujúceho informovať o predĺženej dobe dodania, prípadne mu navrhne iný, podobný produkt alebo navrhne vyradenie konkrétneho produktu z objednávky.
    5.2 V prípade, že kupujúcemu nevyhovuje doda dodania o ktorej ho predávajúci informoval, má právo objednávku stornovať v súlade s bodom 2.6 týhto obchodných podmienok.
    5.3 Zákazník bude informovaný mailom alebo telefonicky o odoslaní objednaného tovaru kupujúcim vybranou prepravnou spoločnosťou z ponuky predávajúceho. Tovar bude odoslaný ihneď po splnení podmienok pre vyskladnenie ( t. j. kontrola skladovej dostupnosti a zabalenie tovaru).
    5.4 Dostupnosť tovaru, ktorá sa zobrazuje na eshope je pravidelne raz za deň manuálne aktualizovaná.
    5.5 Osobný odber - pri objednávke so spôsobom dopravy osobný odber bude objednaný tovar pripravený predávajúcim na adrese jeho predajne (najneskôr do 2. pracovných dní, v prípade, že tovar nie je skladom bude kupujúci informovaný). Kupujúci dostane potvrdenie mailom v čase, keď bude tovar pripravený na vyzdvihnutie a bude si ho môcť do 10 kalendárnych dní vyzdvihnúť.
  6. DORUČENIE TOVARU A CENY ZA DORUČENIE A PLATBU

    6.1 Predávajúci zabezpečuje dopravu tovaru spôsobom, ktorý si kupujúci vyberie z ponúkaných možností v objednávke:
    a) kuriér GLS - 3,90€
    b) Expresná zásielka na poštu - 3,6€
    c) osobný odber - 0€
    d) zásielkovňa / packeta výdajne miesto - 2,50€ (Pri zvolení Z-boxu je úložná lehota 2 dni)
    e) Slovak Parcel Service kuriér na adresu - 3,90€ (dobierka je pri SPS možná len do výšky 199€. Všetky objednávky s vyššou dobierkou budú mať automaticky zmeneného prepravcu na iného kuriéra), pri zvolení alzaboxu je lehota na prevzatie 2 dni
    Platby:
    a) dobierka - 0,80€
    b) platba kartou - 0€
    c) platba prevodným príkazom (0€)
    6.2 V prípade, že je objednávka tovar v min. hodnote 70€, doprava je zdarma. V prípade, že si kupujúci objedná tovar, ktorý má štítok doprava zdarma, doprava je zdarma.

    6.3 Doba prepravy od prepravnej spoločnosti ku kupujúcemu (tzn. od doby, keď sa zásielka dostane do rúk prepravnej spol.):
    a) GLS kuriér: zásielku doručí na druhý prac. deň (v prípade nepredvídateľných udalostí ako porucha alebo kapacitné dôvody najneskôr do 2. pracovných dní),
    b) Expresná zásielka na poštu (doručenie na poštu): zásielka bude uložená na pošte na druhý prac. deň. (v prípade nepredvídateľných udalostí ako porucha alebo kapacitné dôvody najneskôr do 2. pracovných dní)
    c) osobný odber - zásielka je pripravená v predajni na vyzdvihnutie v nasledujúci pracovný deň po vytvorení objednávky (v prípade technických problémov alebo z kapacitných dôvodov, najneskôr do 2. pracovných dní)
    6.4 Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na určené miesto.
    6.5 Tovar je primerane zabalený a zabezpečený. Kupujúci je povinný pri preberaní tovaru skontrolovať neporušenosť zásielky.
    6.6 Spolu s tovarom dodá predávajúci kupujúcemu faktúru (daňový doklad), ktorá slúži zároveň aj ako dodací list.
    6.7 Za tovar zodpovedá predávajúci až po jeho prevzatie kupujúcim. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim od doby, kedy tento písomne potvrdí prevzatie tovaru prepravcovi.
    6.8 Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru kupujúcemu zavinené prepravcom. Za poškodenie zásielky zavinené prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca. Takéto prípady rieši predávajúci dodaním nového tovaru kupujúcemu.
    6.9 Tieto prepravné podmienky platia len v rámci SR.
    6.10 pre všetky spôsoby prepravy slúži ako kontaktný údaje pre notifikácie a kontakt na doručenie mailová adresa a mobilné telefónne číslo
    6.11 v prípade prepravcu Packeta a výberu jedného z tzv. Z-boxov je potrebné mať stiahnutú aplikáciu Packety a funkciu bluetooth v mobilnom telefóne

  7. ODSTÚPENIE OD VYBAVENEJ OBJEDNÁVKY (VRÁTENIE TOVARU)

    7.1 Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky, do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Toto platí podľa zákona len pri nákupe prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Nie v jeho kamennej predajni, kde si môže zákazník tovar prezrieť a odskúšať.
    7.2 Tovar na vrátenie musí byť:
    a) vhodný na ďalší predaj, teda: nepoškodený, nenosený, neopratý (tovar môže byť len odskúšaný, tzn. vyskúšané, či sadla veľkosť v podmienkach, kde nemôže dôjsť k znehodnoteniu tovaru, tzn. doma)
    b) kompletný,
    c) vrátenie priloženého dokladu o kúpe (faktúra), pokiaľ ju kupujúci má,
    d) dostatočne zabalený, ak kupujúci zašle predávajúcemu tovar zle zabalený a tovar sa cestou akýmkoľvek spôsobom znehodnotí, predávajúci nemusí vrátenie tovaru uznať!
    e) Pokiaľ sa na Vašu objednávku vzťahoval aj darček (nejaký produkt ktorý ste dostali zadarmo k objednávke - uvedený aj na faktúre), pri vrátení objednávky musíte vrátiť aj tento produkt (teda kompletnú objednávku)
    7.3 Ak sa kupujúci rozhodne vrátiť tovar podľa bodu 7.1 týchto Obchodných podmienok, je povinný:
    a) kontaktovať predávajúceho ohľadom vrátenia tovaru prostredníctvom mailu,
    b) odporúčame vypísať formulár vrátenia tovaru do 14 dní, ktorý nájdete na našom eshope napríklad aj (TU) a zaslať ho mailom, prípadne spolu s tovarom predávajúcemu
    c) zaslať tovar spolu s faktúrou na adresu predávajúceho poštou na: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. +421 918 966 026) alebo kuriérom na Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8/13, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. +421 918 966 026),
    d) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (poštovné, prípadné poistenie, balné).
    7.4 Kupujúci je povinný pri vrátení tovaru späť predávajúcemu tovar riadne zabaliť. Predávajúci pri prípadnom poškodení tovaru pri preprave nemusí vrátenie akceptovať, keďže poškodený tovar ďalej ponúkať nebude a poškodenie nie je chyba predávajúceho. Tovar odporúčame poslať doporučene a poistený (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy).
    7.5 V žiadnom prípade nesmie kupujúci zaslať tovar predávajúcemu na dobierku. Takáto zásielka nebude predávajúcim prevzatá a kupujúcemu sa vráti späť.
    7.6 Po splnení podmienok podľa bodov 7.1 až 7.5 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je predávajúci povinný:
    a) prevziať tovar naspäť, skontrolovať, či je nepoškodený,
    b) vrátiť kupujúcemu v lehote najneskôr do 14 dní od prevzatia tovaru a formuláru o odstúpení zmluvy celú sumu zaplatenú za tovar (pokiaľ kupujúci vracia iba časť objednávky, tak len sumu za tú konkrétnu časť objednávky),
    c) predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu aj sumu za prepravu tovaru, konkrétne najlacnejší spôsob prepravy z jeho ponuky, teda 3,6€ - expresná zásielka na poštu.
    V prípade, že si kupujúci nevybral najlacnejšiu možnú variantu prepravy, príde o rozdiel medzi sumou za prepravu, ktorú zaplatil a najlacnejšou možnou variantou prepravy, keďže predávajúci je povinný uhradiť len najlacnejšiu možnú variantu prepravy tovaru, teda 3,6€ - expresná zásielka na poštu
    7.7 Pokiaľ kupujúci splní tieto podmienky, predávajúci vráti kupujúcemu peniaze na jeho IBAN, prípadne iným spôsobom, na ktorom sa vzájomne dohodli
    7.8 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 7.1 až 7.6 týchto Obchodných podmienok nebude predávajúci akceptovať odstúpenie od vybavenej objednávky a tovar bude vrátený kupujúcemu naspäť.
  8. VÝMENA TOVARU ZA INÝ TOVAR ALEBO INÚ VEĽKOSŤ TOVARU

    8.1 Kupujúci má právo požiadať predávajúceho o výmenu tovaru za iný tovar alebo inú veľkosť do 14 dní od prevzatia tovaru.
    8.2 Tovar, ktorý vymieňate musí byť:
    a) vhodný na ďalší predaj, teda: nepoškodený, nenosený (nesmú byť vidno žiadne známky nosenia), neopratý (tovar môže byť len odskúšaný, tzn. vyskúšané, či sadla veľkosť v podmienkach, kde nemôže dôjsť k znehodnoteniu tovaru, tzn. doma)
    b) kompletný,
    c) zaslanie priloženého dokladu o kúpe (faktúra), pokiaľ ju kupujúci má,
    d) dostatočne zabalený, ak kupujúci zašle predávajúcemu tovar zle zabalený a tovar sa cestou akýmkoľvek spôsobom znehodnotí, predávajúci nemusí výmenu tovaru uznať.

    8.3 Ak sa kupujúci rozhodne požiadať predávajúceho o výmenu tovaru podľa bodu 8.1 týchto Obchodných podmienok, postup je nasledovný:
    a) odporúčame kontaktovať predávajúceho ohľadom výmeny tovaru prostredníctvom mailu,
    b) odporúčame vypísať formulár výmeny tovaru za iný tovar alebo inú veľkosť tovaru, ktorý nájdete na našom eshope (TU) a zaslať ho spolu s tovarom a faktúrou predávajúcemu,
    c) zaslať tovar spolu s faktúrou na adresu predávajúceho (Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8/13, 01701 Považská Bystrica),
    d) uhradiť výdavky súvisiace s vrátením tovaru (napr. prepravné náklady).
    8.4 Kupujúci je povinný pri vrátení tovaru späť predávajúcemu tovar riadne zabaliť. Predávajúci pri prípadnom poškodení tovaru pri preprave nemusí výmenu tovaru akceptovať, keďže poškodený tovar ďalej ponúkať nebude a poškodenie nie je chyba predávajúceho. Tovar odporúčame poslať doporučene a poistený (predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy).
    8.5 V žiadnom prípade nesmie kupujúci zaslať tovar predávajúcemu na dobierku. Takáto zásielka nebude predávajúcim prebratá a kupujúcemu sa vráti späť.
    8.6 Po splnení podmienok podľa bodov 8.1 až 8.5 týchto Obchodných podmienok a po obdržaní vráteného tovaru je predávajúci povinný:
    a) prevziať tovar naspäť, skontrolovať, či je tovar nepoškodený,
    b) najneskôr do 14 dní od prevzatia zásielky zaslať kupujúcemu:
    • inú, kupujúcim požadovanú veľkosť tovaru,
    • iný, kupujúcim požadovaný tovar:
    - tovar je v rovnakej hodnote: kupujúci nič nedopláca,
    - tovar je v nižšej hodnote ako kupujúcim vrátený tovar na výmenu: predávajúci vystaví kupujúcemu dobropis, následne novú faktúru a peňažný rozdiel kupujúcemu vráti na účet, prípadne poštovou poukážkou na adresu (dlhšie trvajúci spôsob),
    - tovar je vo vyššej hodnote ako kupujúcim vrátený tovar na výmenu: predávajúci vystaví kupujúcemu dobropis k pôvodnej faktúre a vystaví novú faktúru, na nový tovar, kupujúci uhradí rozdiel medzi pôvodným a novým tovarom spôsobom, na ktorým sa vzájomne dohodnú (dobierka alebo platba vopred na účet). 

    8.7 V prípade nesplnenia niektorej z podmienok podľa bodov 8.1 až 8.5 týchto Obchodných podmienok nebude predávajúci akceptovať výmenu tovaru a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť.

  9. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

    Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
    9.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi. Záruka sa vzťahuje na vadný tovar alebo iný rozpor s kupnou zmluvou, napr. omylom zaslaný iný tovar, ako si kupujúci objednal.
    9.2 Záručná doba na ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov pri novom tovare a 12 mesiacov pri použitom tovare. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, záručná doba neskončí pred uplynutím tejto lehoty. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil (pri bežnej, dvojročnej záruke - nie pri predĺženej záruke, ktorou disponujú určité produkty a je pri nich potrebné pre uplatnenie predĺženej záruky po dvoch rokoch doložiť aj záručný list).
    9.4 Životnosť a záručná doba výrobku sú rozdielne pojmy. Zákonom danú záručnú dobu si nemožno zamieňať so životnosťou výrobku, t. j. dobou, po ktorej pri správnom používaní a ošetrovaní môže tovar vzhľadom ku svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať.
    9.5 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
    9.6 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.
    9.7 Kupujúci je povinný informovať predávajúceho o reklamácii (či už doručením reklamačného formulára spolu s tovarom alebo mailom) a následne doručiť tovar na adresu predávajúceho ihneď, ako zistí vadu na tovare. Po zistení vady tovar nesmie ďalej používať. Pri používaní výrobku s chybou zaniká právo kupujúceho na reklamáciu.
    9.8 Pokusy kupujúceho o opravu tovaru sú neprípustné a môže byť na ne prihliadané ako na neoprávnenú reklamáciu.
    9.9 Postup reklamácie:
    • po splnení bodov 9.1 až 9.8 týchto Obchodných podmienok kupujúci informuje predávajúceho mailom (alebo iným vhodným spôsobom, napr. priložením reklamačného formulára) o reklamácii,
    • zašle (alebo iným spôsobom doručí) tovar na adresu predávajúceho, spolu s faktúrou,
    • odporúčame zaslať spolu s tovarom aj reklamačný formulár, ktorý nájdete na našom eshope (TU).
    • reklamáciu je možné uplatniť aj osobne v našej kamennej predajni v Považskej Bystrici (adresu predajne nájdete v sekcii kontakt alebo kamenná predajňa).
    9.10 Poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru alebo služby:
    a) Podľa § 622 občianskeho zákonníka
    (1) Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
    (2) Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.
    (3) Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.
    b) podľa § 623 občianskeho zákonníka
    (1) Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.
    (2) Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
  10. ZĽAVOVÝ KÓD

    11.1 Pokiaľ ste od nás obdržali zľavový kód, či už v rámci kampane, zľavový kód na prvý nákup po prihlásení do newslettera alebo ako kompenzáciu, postup na jeho uplatnenie je veľmi jednoduchý:
    1. krok: na eshope si do košíka vložte tovar, ktorý si chcete zakúpiť
    2. krok: v košíku je políčko zľavový kód, kde zadajte daný kód presne tak, ako ste ho obdržali
    3. krok: následne Vám košík automaticky odpočíta danú sumu
    11. 2. PODMIENKY ZĽAVOVÉHO KÓDU
    • dá sa využiť len pri nákupe v eshope, neplatí v kamennej predajni
    • kódy sa nedajú kombinovať: v jednej objednávke teda nie je možné použiť viac zľavových kódov
    • nevzťahuje sa na už zľavnený tovar (zľavnené produkty máme na eshope jasne označené)
    • kód je jednorazový, pokiaľ nie je uvedené inak
    • platnosť zľavového kódu je uvedená pri jeho obdržaní
    • pokiaľ je pri obdržaní uvedené, že kód platí len na konkrétne vybrané produkty, platí len na tie (pokiaľ nie, platí na všetok nezľavnený tovar)
    • zľavový kód môže poskytnúť zľavu v týchto formách (forma zľavy je uvedená pri jeho obdržaní)
      • % zľava
      • zľava vo fixnej hodnote v €
      • doprava zdarma
    • Keď vraciate tovar, na ktorý sa vzťahoval vo Vašej objednávke zľavový kód, ktorý ste použili: na dobropise (doklad pri vrátení tovaru) bude konkrétne tá časť (suma) zľavového kódu, ktorá sa vzťahovala na vrátený tovar taktiež stornovaná (bude teda odrátaná od sumy vráteného tovaru). Vrátime Vám teda presne tú sumu, ktorú ste skutočne za daný produkt zaplatili
  11. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

    12.1.Nakupujúci má právo požiadať predávajúceho o nápravu v prípade, ak má pocit, že predávajúci porušil jeho práva alebo nevybavil reklamáciu k spokojnosti spotrebiteľa. Ak predávajúci na jeho žiadosť o nápravu porušenia jeho spotrebiteľských práv odpovedal zamietavo, prípadne na jeho žiadosť neodpovedal viac ako 30 dní spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov. Podľa §3 zákona 391/2015 Z. z. sú ARS subjektmi orgány a oprávnené právnické osoby. Medzi subjektmi ARS má spotrebiteľ právo voľby. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 zákona č. 391/2015 Z.z.

    12.2.Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR– http://www.mhsr.sk/. Na uvedenej stránke sú zverejnené aj ďalšie dôležité informácie o alternatívnom riešení sporov pre spotrebiteľov.

    12.3.V prípade predaja tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho má spotrebiteľ tiež právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e -mailom na armytex@armytex.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Spotrebiteľ môže podať návrh aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    12.4.Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.

  12. ZÁVEREČNÉ INFORMÁCIE

    13.1 Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj, Hurbanova 59, 911 01 Trenčín, Odbor výkonu dozoru, tel. č. 032/6400 109, fax č. 032/6400 108, www.soi.sk
    13.2 Tieto obchodné podmienky a všetky kúpne zmluvy uzavreté na ich základe sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.

Na stiahnutie

Formulár pre výmenu tovaru.pdf

Formulár pre vrátenie tovaru.pdf

Reklamačný formulár.pdf

Tieto obchodné podmienky sú platné od: 08.11.2020
Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť/aktualizovať tieto obchodné podmienky.

Prihláste sa do nášho mailinglistu

a zároveň vám neujde žiadna zľava ani novinka