💥 Limitovaná ponuka: Doprava zdarma pri nákupe od 35€ 💥
Platí len do 14.10.2024

Reklamácie

Reklamácia tovaru

Pokiaľ má tovar nejakú výrobnú vadu, môžete ho reklamovať. Tu je postup...

  1. KROK:
    • Prečítajte si bod Záruky a reklamácie v našich Obchodných podmienkach.
    • Ak spĺňate podmienky pre reklamáciu, odporúčame Vám informovať nás o nej mailom: armytex@armytex.sk
  2. KROK:
    Spolu s tovarom alebo do mailu nám pošlite tento reklamačný formulár: Reklamačný formulár
  3. KROK:
    Tovar najprv očistite, aby nebol špinavý a vo Vašej réžii nám ho doručte na:
    • Slovenská pošta:
      • ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
      • ak posielate ako doporučený list 1.triedy: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
    • Packetou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
      Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
      Identifikátor pobočky výdajného miesta Packety, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Ajoss, Centrum 8, Považská Bystrica
      Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu Packety: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku"

    • Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
  4. KROK:
    Následne tovar preberieme, reklamáciu do 30 dní spracujeme. O priebehu vybavovania reklamácie a výsledku jej vybavenia Vás budeme kontaktovať.
    UPOZORNENIE:
    - Ak Vás zaujíma, kde sa nachádza zásielka, ktorú nám posielate, odporúčame Vám odložiť si podacie číslo zásielky, ktorú nám Vy posielate - cez toto číslo si viete následne na stránkach prepravcu zásielku sledovať (aj Sl. pošta, aj prepravné spoločnosti sú povinné Vám toto číslo na potvrdenke dať).
    - My zákazníkov informujeme o vybavení/spracovaní Vašej požiadavky, nie o pohyboch zásielky (teda o tom, či už nám bola doručená alebo nie)

Prihláste sa do nášho mailinglistu

a zároveň vám neujde žiadna zľava ani novinka